10 Kasım 2015 Salı

Zaten Boşanıyorlar Diye Karısını Siktim

İşten arkadaşım Necmi ile karısı arasında son zamanlarda büyük problemler yaşanıyordu. Bunun farkındaydım ve içimden böyle çıtır hatunu nasıl üzebildiğini düşünüyordum. Sizlere bahsi geçen arkadaşımın eşi ile yaşadıklarımı anlatacağım fakat bazı yerlerde unutkanlıktan dolayı eklemeler yaptım. Fakat genel olarak birebir yaşananlardır.

Özel bir şirkette güvenlik görevlisi olarak çalışmakta olan 32 yaşında henüz evlenmemiş kendi halinde bir erkeğim. Arkadaşım Necmi’de aynı yerde muhasebe departmanında çalışmakla birlikte evli ve karısıyla sürekli kavga eden benim yaşlarımda bir adamdır. Necmi’yle birlikte haftada en az 1 gün içmeye gideriz. Kafa dengi biri olmasının yanı sıra taş gibi güzel bir hatunla evlidir. Hatunun en kötü yanı inatçı olması ve çok fazla para harcamak istemesidir. Necmi her içtiğimizde karısını bana şikayet eder ve son zamanlarda karısının gözünün dışarda olabileceğinden şüphelendiğini söylerdi. Arkadaşıma bu durumu çözeceğimi söyleyerek bir akşam yemek davetlerine katıldım. Yengemizin adı Dilek ve hatun 27 yaşında tam olgunlaşmış vücuduyla insanı saniyeler içinde baştan çıkarabilecek kapasitede. O akşam yemekte giydiği kıyafetlerden sonra sabaha kadar uyuyamadım.


Yaklaşık 1 ay sonra Dilek yengemiz öfkeli bir şekilde şirkete geldi. Geçerken benimle konuşmayı ihmal etmedi ve kocası Necmi’nin yanına gideceğini söyledi. Şirketten çıkarken ağlayan Dileğin arkasından gittim. Aslında o anda görevimi bırakmam işimden olmama neden olabilirdi. Ama arkadaşlarımın idare edeceğini düşünerek Dilek’in peşinden çıktım. Hüngür hüngür ağlayarak yolda tek başına giden Dileğin kolundan tutarak ne olduğunu sordum. Anlam veremediğim şekilde bana sarıldı. Boşanıyoruz diyerek ağlamaya devam etti. Onu eve götürmek istediğimde artık o eve gitmeyeceğini söyledi. Anne ve babasının Bitlis’te yaşadığını ve kalacak yerinin olmadığını otele gideceğini söyleyen bu güzel kuşu kafesime alabileceğimi o anda hissettim. Bize gel bizde kalırsın ben kalacak başka bir yer bulurum dedim. Dilek başka çaresi olmadığı için kabul etti ve onu evime götürdüm. Eve götürürken tepeden tırnağa her yerine ayrıntılı olarak bakıyor ve bu sırada kendimi zor tutuyordum. Eve geldikten sonra önce mutfağı, sonra banyoyu gösterdim. Yatak odasını da gösterdikten sonra gideceğimi söyledim. Yatak odasında bulunan seks dergilerim aklımdan çıkmıştı. Onları gören Dilek “Önemli değil yalnız yaşıyorsun seni anlıyorum” dedi. Evden gitmek üzere kapıya yöneldiğimde Dilek kolumdan tutarak “Benim yüzümden rahatsız olmanı istemem. Burada kalmanda sorun yok.” Diyerek gitmemi engelledi.


Sevgili erhik.com okurları Dilek artık evimdeydi ve bu akşam aynı evde uyuyacaktık. Bu sırada Necmi beni defalarca aramış ama duymamıştım. Büyük olasılıkla boşanacaklarını ve bu akşam içmek istediğini söyleyecekti. Telefonumu kapatarak onunla iletişim kurmayı engelledim. Dilek evden çıkarken kıyafet almadığı için benden kıyafet istedi. Zayıf bir erkek olduğumdan ona verdiğim çamaşırlar dar gelmişti. Dilek kalçaları ortaya çıkmış şekilde evde dolaşıyordu. Birkaç ay önce kullandığım bayan azdırıcı ilacı meyve suyuna damlayarak Dilek’e içirdim. Yaklaşık yarım saat sonra Dilek önce konuşmaları değişen sonrasında adeta bana sulanan ateşli bir hatuna dönüştü. Gecenin uzun sürmesini istediğim için Dilek’i yavaş yavaş soyarak becerdim. Öncelikle üzerinde bana ait olan pijama ve uzun kollu tişörtü çıkardım. Sonra göbeğinden başlayarak boğazlarına kadar emmediğim nokta bırakmadım. En yakın arkadaşım Necmi’nin güzel karısı artık kollarımın arasında kendisini becermem için neredeyse bana yalvaracak duruma gelmişti. Bu etkili ilaç sayesinde sikeceğim 2. hatun olacaktı. Yavaş yavaş becermek istediğim hatun ilacın etkisiyle beni kanepeye yatırarak pantolonumu çıkardı ve penisimi adete köpek gibi yaladı. Sabaha kadar sikişmenin verdiği yorgunlukla ertesi gün bacaklarımın halsiz kaldığını hissettim. Sabah uyandığımda kurduğum hayaller gerçek olmuştu ve Dilek yatağımdaydı.

49 yorum :

  1. Dindar olgun durust ve yalniz yasayan bir bayanla ciddi ve cilginca fantazi dolu bir beraberlik yasamak istiyorum ciddi bayanlari bekiyorum 542.742.60.21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
      kumral yakışıklı biriyim.
      Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
      sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
      arayan birlikte vakit geçirmek yada
      birlikte deli dolu anlar yaşamak
      isteyen her yaştan bayanlarla
      karşılıklı oluşturacağımız güven
      ortamı içinde görüşmekteyim.
      Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
      birkaç saat veya daha uzun bir süre
      (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
      ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
      evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
      fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
      benim tarafımdan herhangi bir sorun
      oluşturmaz.
      Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
      çerçevesinde görüşmek isteyen
      bayanlar için telefonum aşağıda
      Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
      mutluluklar içinde geçmesini temenni
      ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
      layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
      hayat diliyorum 05446262147 ve
      05446262147 hasan

      Sil
    2. yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
      kumral yakışıklı biriyim.
      Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
      sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
      arayan birlikte vakit geçirmek yada
      birlikte deli dolu anlar yaşamak
      isteyen her yaştan bayanlarla
      karşılıklı oluşturacağımız güven
      ortamı içinde görüşmekteyim.
      Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
      birkaç saat veya daha uzun bir süre
      (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
      ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
      evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
      fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
      benim tarafımdan herhangi bir sorun
      oluşturmaz.
      Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
      çerçevesinde görüşmek isteyen
      bayanlar için telefonum aşağıda
      Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
      mutluluklar içinde geçmesini temenni
      ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
      layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
      hayat diliyorum 05446262147 ve
      05446262147 hasan

      Sil
    3. Gizlilige önem veren bayanlar k.maraş 551 186 3657

      Sil
    4. slm ben ejder adana dan 21 cm kalın damarlı esmer yaramın tadına bakmak isteyen ateşli ken dine güvenen heryaşta bayan lar arayabilir gizlilige çok saygılıyım 0534810777

      Sil
    5. Adana ve çevresinden Gizliliğe önem veren bayanlar 541 688 1010

      Sil
    6. Adana ve çevresinden Gizliliğe önem veren bayanlar 541 688 1010

      Sil
    7. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
      İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
      EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
      ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
      YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
      7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
      ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
      0545 571 52 00

      Sil
    8. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar. 05456976300 özelden arayabilirsin,resim bana ait

      Sil
  2. slm bayanlar ben BEN hasan 29
    yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
    kumral yakışıklı biriyim.
    Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
    sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
    arayan birlikte vakit geçirmek yada
    birlikte deli dolu anlar yaşamak
    isteyen her yaştan bayanlarla
    karşılıklı oluşturacağımız güven
    ortamı içinde görüşmekteyim.
    Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
    birkaç saat veya daha uzun bir süre
    (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
    ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
    evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
    fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
    benim tarafımdan herhangi bir sorun
    oluşturmaz.
    Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
    çerçevesinde görüşmek isteyen
    bayanlar için telefonum aşağıda
    Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
    mutluluklar içinde geçmesini temenni
    ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
    layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
    hayat diliyorum 05446262147 ve
    05446262147

    YanıtlaSil
  3. slm bayanlar ben BEN hasan 29
    yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
    kumral yakışıklı biriyim.
    Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
    sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
    arayan birlikte vakit geçirmek yada
    birlikte deli dolu anlar yaşamak
    isteyen her yaştan bayanlarla
    karşılıklı oluşturacağımız güven
    ortamı içinde görüşmekteyim.
    Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
    birkaç saat veya daha uzun bir süre
    (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
    ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
    evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
    fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
    benim tarafımdan herhangi bir sorun
    oluşturmaz.
    Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
    çerçevesinde görüşmek isteyen
    bayanlar için telefonum aşağıda
    Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
    mutluluklar içinde geçmesini temenni
    ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
    layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
    hayat diliyorum 05446262147 ve
    05446262147

    YanıtlaSil
  4. Dürüst saygı çerçevesin de görüşmek isteyen dolulu aşk 💕 ve seks yaşamak isteyen bayanlar yaş fsrketmez 🔞 50 olabilir yeterki ne istediğini bilsin bekliyorum bayanlar 0543 975 16 49

    YanıtlaSil
  5. Dürüst saygı çerçevesin de görüşmek isteyen dolulu aşk 💕 ve seks yaşamak isteyen bayanlar yaş fsrketmez 🔞 50 olabilir yeterki ne istediğini bilsin bekliyorum bayanlar 0543 975 16 49

    YanıtlaSil
  6. Herkese merhaba ben volkan, Adana Mersin Hatay şubelerimizle masörlük hizmeti veriyoruz

    -Thai
    -Aromaterapi
    -Selülit masaj teknikleri uzmanıyım.

    0545 697 63 00 fiyatlarımız gayet uygundur.

    YanıtlaSil
  7. SELAM KIZLAR HANIMLAR BEN KENAN ISTANBUL MECIDIYE KOYDE KALIYORUM ASLEN URFALIYAM YASIM 32 BOY 170 KILIM 60 ALET 20 LIK TIR CIDDI BI BERABERLIK REAL GORUSMEK ISTEYEN KIZLAR HANIMLAR KARISINA KOCA ARAYANLAR ARAYIN TANISALIM KONUSALIM AZGIN HANIMLAR KIZLAR MESAJ ATIN ARAYIN RAHATLAYIN GORUNTULU YE MUSAITTIM YUZ GORUNMEDEN KARSILIKLI YAGLI GURES YAPILIR NOTTTTTTTT LUTFEN PASIFLER ROPLAR GAYLAR VE KARISI HAKINDA SOHBET ETMEK ISTEYEN KOCALAR ARAMASIN YANLIZ REALCI KIZLAR VE HANIMLAR MESAJ DA ATABILIRSINIZ KARSILIKLI GUVEN SART TABIKI DE HADI BYYY BEKLIYORUMMMMM 05423676203 05423676203 KENAN ..........

    YanıtlaSil
  8. Selam ben murat yaş 35 yakışıklı cana yakın güler yüzlü hos sohbetli karizmatik sempatik biriyim.istanbul da oturuyorum beni taşıyabilecek bir bayanla tanışmak kaynaşma istiyorum bayanlar benimle uçmak ister misiniz pişman olmayacağınizdan emin olabilirsiniz.telefon 05356070516

    YanıtlaSil
  9. Selam ben hakan yaş 36 yakışıklı cana yakın güler yüzlü hos sohbetli karizmatik sempatik biriyim.istanbul da oturuyorum beni taşıyabilecek bir bayanla tanışmak kaynaşma istiyorum bayanlar benimle uçmak ister misiniz pişman olmayacağınizdan emin olabilirsiniz.telefon 05425958106

    YanıtlaSil
  10. Selam ben hakan yaş 36 yakışıklı cana yakın güler yüzlü hos sohbetli karizmatik sempatik biriyim.istanbul da oturuyorum beni taşıyabilecek bir bayanla tanışmak kaynaşma istiyorum bayanlar benimle uçmak ister misiniz pişman olmayacağınizdan emin olabilirsiniz.telefon 05425958106

    YanıtlaSil
  11. merhabalar ıstanbul hakan 40 yasındayım 182 boy 87 kg sarışın mavi gözlu spor meraklısı atletık fızıkge sahıp farklı beklentılerı olan çıftlere eşlık edıyorum 0537 0205832

    YanıtlaSil
  12. merhabalar ıstanbul hakan 40 yasındayım 182 boy 87 kg sarışın mavi gözlu spor meraklısı atletık fızıkge sahıp farklı beklentılerı olan çıftlere eşlık edıyorum 0537 0205832

    YanıtlaSil
  13. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen internetten aldığın her insana inanmayın ben Ayaz demr ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr Inlete Inlete bosalmak istyen evli Çifter arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun ben gerçekten seksi cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum gizlilik ve dürüstlük şartıyla tansalm

    YanıtlaSil
  14. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  15. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  16. PENİS BÜYÜTMEK İÇİN TIKLAYIN
    http://penisbuyutelim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. selam ben kenan İst den karisina koca arayanlar sikismek sevişmek isteyen cici yramaz kizlar olgun dul hanimlar arayin mesaj atin tanisalim sikiselim 5423676203 nottt lütfen gay ve pasifler arti ciddi olan hanimlar realde görüşe biliriz hadi ne bekliyorsunuz arayinnn sikiselim 05423676203 ;)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ben hakan...istanbul anadolu yakasinda oturuyorum...oncelikle belirtmeliyimki benim icin gizlilik ve guven cok cok cok onemli eger sizde gizlilik ve guvene onem veriyorsaniz arayin ve gercekten boyle bir iliski yasamak isteyenler arasin bosa vakit harcamak istemiyorum...kendinden biraz vahsedeyim 1.85 boyunda kumral yakisikliyim...gercekten guzel anlar yasamak istiyosan ara 0530 384 76 47

    YanıtlaSil
  19. Merhaba ben hakan...istanbul anadolu yakasinda oturuyorum...oncelikle belirtmeliyimki benim icin gizlilik ve guven cok cok cok onemli eger sizde gizlilik ve guvene onem veriyorsaniz arayin ve gercekten boyle bir iliski yasamak isteyenler arasin bosa vakit harcamak istemiyorum...kendinden biraz vahsedeyim 1.85 boyunda kumral yakisikliyim...gercekten guzel anlar yasamak istiyosan ara 0530 384 76 47

    YanıtlaSil
  20. 05356646392 Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz sonuçta herşey seks değil. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Adana’dan Mehmet ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahip, kişisel fitness antrenörüyüm. kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları ve Adana veya çevre illerde ikamet ediyor olmaları. İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  23. ZEVKTEN UÇMAYA VAR MISIN?

    KONYA
    AKSARAY
    NEVŞEHİR
    KARAMAN
    MERSİN
    ADANA
    NİĞDE
    KAYSERİ
    ANTALYA
    ISPARTA
    AFYON

    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum.
    Uçmak için yapman gereken SIFIRBEŞDÖRTİKİDÖRTÜÇBİRBEŞYEDİSEKİZALTI...
    (SADECE BAYANLAR)

    * Evli (Eşiyle birlikte fantazi kuran yada eşinden gizli bir heyecan arayanlar)
    * Dul (Artık muhteşem bir gece yaşama ve iliklerine kadar o hazzı yaşayıp uçmak isteyenler)
    * Bakire (Defalarca orgazmın doruklarına çıkmak ve uçmak istiyorum ama bakireliğimi korumalıyım diyenler)

    Fırsat parmaklarınızın ucunda... SIFIRBEŞDÖRTİKİDÖRTÜÇBİRBEŞYEDİSEKİZALTI... ister whatsaptan görüşelim, ister arayın konuşalım, ister çağrı atın dönüş yapayım, isterseniz mesajlaşalım…
    Sadece Kadınlar’la ilgiliyim… SIFIRBEŞDÖRTİKİDÖRTÜÇBİRBEŞYEDİSEKİZALTI...

    (Herşey özel olup gizli olarak aramızda kalacaksa; EVLİ, BOŞANMIŞ YADA BEKAR olman; YAŞ'ın, BOY'un, KİLO'n farketmez... Temiz, bakımlı ve ne istediğini bilmen ÖNEMLİ...)

    39 Yaşında 174 boy 85 Kiloyum... Temiz, Bakımlı, Kültürlü ve ne istediğini bilen, sık sık seyahat eden yöneticiyim.

    gizlivegizemliseks@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Ankara dan bayanlar arasın 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  25. Ankara dan bayanlar arasın 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  26. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK ANKARADAYİM REALDE UYAR 7/24 musaitim 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  27. Selamm kapalı bi bayanla arkadas olmak istiyorum 05542804507

    YanıtlaSil
  28. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Aynı zamanda jigoloyum. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil
  29. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Adım Taner Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  30. Merhaba Bayanlar vandayım Evli,Dul,Bekar ve evli çiftlerle birlikte olurum.arayın.05344774434

    YanıtlaSil
  31. merhaba ben engin istanbul avrupa yakasıdan ateşli bayan arkadaş arıyorum 0554 125 42 82 ben 175 boy 70 kg 38 yaş esmer atletik biriyim 0JJG 1AJ GA TA yaş sınırım yoktur

    YanıtlaSil
  32. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotonlaşmış ve her gün aynı ilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gercekleştiremeyen kişiler arayın herşeyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım. 0546 911 80 89 prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen sexten baska seyler paylaşmak isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez.bu konuda bir çok tecrübem vardır size kimi zaman bir arkadaş kimi zaman bir sırdaş olabilirim,numaram gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım 1.83 boy esmer 78 kg .görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim SIFIR BEŞYÜZ KIRK ALTI DOKUZYÜZ ON BİR SEKSEN SEKSEN DOKUZ

    YanıtlaSil
  33. SABAHA KADAR SERTÇE SİKİLMEK İSTERSEN ARA YARRAM İNMİYOR TAŞ GİNİ VE KALIN 0535 320 5380 WHATSAP VAR

    YanıtlaSil
  34. TEK ERKEGİM TEK ERKEGİM ANKARA KEÇİÖRENDE OTURAN 32 YAŞINDA 1.78 BOY 68 KİLODA OLGUN SEKSTE SINIRSIZ TECRÜBELİ SERT SİKİCİ GEÇ BOŞALAN GERÇEK REAL BEYİM 05396937274 AMI CAYIR CAYIR YANAN VICIK VICIK SULANMIS SERT VE KALIN SEVEN KENDİNE GÜVENEN DUL EVLİ MUTSUZ ATEŞLİ ARZULU OLGUN DOLGUN ŞİŞMAN DOYUMSUZ TABULARI YIKMIŞ ANKARALI ÖZGÜR BAYANLAR AM İTİNAYLA YALANIR AYRICA EŞİ PASİF İZLEMEK İSTEYEN EVLİÇİFTLERE SWİNGER SEKS PARTİSİ DENEYİMLİYİM 3 CÜ SIRDAŞ OLURUM GÜVENE GİZLİLİGE ÖNEM VERİRİM WHATSAAP VAR EKLEYİN MESAJ ATIN ARAYIN TANIŞALIM BEKLİYORUM 05396937274

    YanıtlaSil
  35. Selam istanbulds 41 yaşında boşanmış bekar erkeğim yalnız yaşıyorum 0532.762.40.59

    YanıtlaSil
  36. selam bayanlar ben yılmaz istanbul avrupa yakasından arzulu ve ateşli bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 37 yaş esmer atletik biriyim ve yaş sınırım yoktur 0554 125 42 82 lütfen gay lar aramasın (0JJG 1AJ GA TA)

    YanıtlaSil
  37. Slm 34 yas kastamonu tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  38. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil
  39. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil