10 Kasım 2015 Salı

Yaşlı Bayanı Becermemi Özellikle İstedi

Online chat sitelerinde oldukça sık şekilde takılırdım. Rastgele odalara atamasından dolayı oldukça tercih ettiğim bir site vardı. Orada yine gezinirken 50’li yaşlarda adamın biriyle konuştum. Başta sohbet çok sıradandı fakat kısa süre sonra karşı tarafın benden karısını becermem konusunda talebi geldi. Şok yaşamama rağmen kendimi hemen yatıştırdım ve anlaşmayı yaptım.

ilk duyduğumda yadırgadım ve kendi 50 yaşında adam ise eşi de kaç yaşındadır diye düşündüm. Adam bunu sezmiş olacak ki karısının sosyal hesap bilgilerini verdi ve baktığımda cam açtığım yaşlı adamın gerçekten karısıydı. Karısı 30 yaşlarda seksi sarışın bir afetti adam çok zengin olduğu için kadını almış ama sikemiyormuş kadın ise sürekli huzursuzluk çıkarıyormuş. Karısını çok sevdiği için doyum noktasına ulaştırmak istiyordu. Yaşlı adam profil resmimi ve camda yüzümü görünce bu teklifi bana yaptı para karşılığında gizlilik istiyor gizlilik olayı kalkarsa çok kötü şeyler yapabileceğini söylüyordu. Buluşmak için randevulaştık adamla.


Önceden tanımadığım insanlar neyse buluşma yerine gittim telefon ile aradım geldiğimi söyledim korkuyordum ama bir taraftan ya kötü insanlar olursa diye. Aradım nereye gelmem gerektiğini sordum tarif etti. Oturdukları binanın önüne gittim kadının kocası beni karşıladı ve beraber yukarı çıktık. Eve girdik sonunda salona geçtik biraz sonra o muhteşem sarışın kadın salona girdi gördüklerime inanmak zorundaydım çok seksi ve güzel bir bayandı sarışın ve balık etli Yaşlı adam Erhan bey ilk defa böyle bir durum yaşayacağız ama eşim istemese olmayacak bilginiz olsun dedi. Tamam dedim kabul ettim ama karısı çok seksi ve çok güzeldi yapmazsam içimde kalacaktı. Karısı Erhan abiyi odaya çağırdı biraz zaman geçtikten sonra içeri salona geldi ve odaya davet etti. Karısı kabul etmişti sikişmeyi. Heyecanlanıyordum ya yapamazsam. İçeri girmeden para işini halledecek miyiz diye sorum tabi ki dedi bana iki bin lira ayırmıştı. Havalara uçtum hem kadını sikecektim hem para alacaktım dışarıda birine anlatsam inanmazlar ama böyle şeylerde varmış baksanıza.


3 dakika sonra salonda elbiselerimi çıkarıp yanlarına gittim çamaşır duruyordu sadece altımda . Odaya karısı soyunmuş bir halde ayakta beni bekliyor Erhan abi ile öpüşmeye başlamışlardı. Hemen durumu bozmadan karısının arkasına geçtim ve omuzlarını öpmeye başladım. Çok seksi jartiyer takımı giymiş güneş gibi bir kadındı karısı. Kocasına arkasını verdi Erhan abi kadının her yerini yalamaya çalışıyor kadınla ben ölümüne öpüşüyorduk. Dilini ağzımda gezdiriyor sekse susamış bir kadındı. Sikimi emmek için eğildi karısı Erhan abide yatakta oturmuş eline aldığı aletini kaldırmaya çalışıyordu. Kadın sikimi öyle bir yalıyor ki yutacak gibi sonuna kadar alıyordu ağzına. Hemen kadını yatağa yatırdım ayak bileklerinden öperek yalamaya başladım yukarı doğru çıkıyordum Erhan abide sikini karısının ağzına vermiş kaldırtmaya çalışıyordu. Kadını hemen amından yalamaya başladım. İçime çekiyor profesyonel sikici gibi dil darbelerini hızlandırıyor parmağımı amının içinde gezdiriyordum. Karısı hem iniliyor hem Erhan abinin sikini emiyordu. Sikimi amının üzerinde gezdirmeye başladım.


Sonra aniden sokunca Erhan abinin aletinin tamamını zevkten hepsini ağzına aldı. Erhan abi şok olmuş çok zevk alıyordu. Karısı inilemeye başladı ben ufak hareketler ile git gel yapıyordum. Erhan abi sert sik dostum dedi ve hareketleri hızlandırmaya başladım. Kadın sikimi tamamen içine almış daha olsa onu da alacak gibi kuduruyordu. Benim alet yaklaşık 18 cm düşünün daha ne kadar sik istiyordu. Ama ben kadını doyuracaktım aç gözlülük yapıyordu bir kaç defa boşaltınca hırsı inecekti onun. Sonra domalttım Erhan abi ben yapayım biraz dedi. Erhan abi arkadan ön deliğine sokmaya başladı onunda siki kalkmıştı zevkten. Karısı benim sikimi yalıyor kocasının sikini içine sokmuş zevkten uçuyordu. Saatlerce siktik Erhan abi çok dayanamadı boşaldı hemen. Ben sikmeye devam ettim karısının elini tutuyor güzel mi aşkım beğendin mi diyor karısı evet her zaman böyle sikişelim aşkım çok güzel ahhhh sok iyice sok diyordu bana. Sikim artık karısının amının suyu ile bulanmıştı. Erhan abiye boşalmam gerekiyor dedim hayır karıma sormam gerekiyor dedi. Karısı yok dese tutmak zorundaydım kendimi. Eşi evet aşkım boşalsın götüme boşalsın ama dedi. Tamam dedi bana ok verdi ve hızlı git geller yaparak boşalmaya çalıştım. Hızlı sokmalarım ile kadın çığlıklar atıyor evet sik beni sikkkk ne olur diyordu. Sonunda çıkardım sikimi ve götüne boşaldım. Erhan abi karısına temizle adamın sikini hadi bitirelim dedi. Karısı dönüp sikimi ağzı ile emerek temizledi. Üzerimi giydim ve paramı aldım. Erhan abi telefon numaramı aldı ve ara sıra aradı. Fiyatı bin liraya düşürdük çünkü başka bir arkadaşının karısını da sikiyordum. Böyle bir anım oldu çok şanslıydım. Başkalarından duyuyordum önceden inanmıyordum öyle bir devirde yaşıyormuşuz.

32 yorum :

  1. Dindar olgun durust ve yalniz yasayan bir bayanla ciddi ve cilginca fantazi dolu bir beraberlik yasamak istiyorum ciddi bayanlari bekiyorum 542.742.60.21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. slm ben ejder adana dan 21 cm kalın damarlı esmer yaramın tadına bakmak isteyen ateşli ken dine güvenen heryaşta bayan lar arayabilir gizlilige çok saygılıyım 0534810777

      Sil
    4. slm ben ejder adana dan 21 cm kalın damarlı esmer yaramın tadına bakmak isteyen ateşli ken dine güvenen heryaşta bayan lar arayabilir gizlilige çok saygılıyım 0534810777

      Sil
    5. slm ben ejder adana dan 21 cm kalın damarlı esmer yaramın tadına bakmak isteyen ateşli ken dine güvenen heryaşta bayan lar arayabilir gizlilige çok saygılıyım 0534810777

      Sil
    6. slm ben ejder adana dan 21 cm kalın damarlı esmer yaramın tadına bakmak isteyen ateşli ken dine güvenen heryaşta bayan lar arayabilir gizlilige çok saygılıyım 0534810777

      Sil
    7. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
      İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
      EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
      ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
      YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
      7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
      ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
      0545 571 52 00

      Sil
  2. Olgun durust samimi ve yalniz yasayan bir bayanla saygi ve sevgi icerisinde mesru bir beraberlik yasamak istiyorum ciddi hanimlardan mesaj veya aramalarini bekliyorum. 542.742.60.21

    YanıtlaSil
  3. Herkese merhaba ben volkan, Adana Mersin Hatay şubelerimizle masörlük hizmeti veriyoruz

    -Thai
    -Aromaterapi
    -Selülit masaj teknikleri uzmanıyım.

    0545 697 63 00 fiyatlarımız gayet uygundur.

    YanıtlaSil
  4. SELAM KIZLAR HANIMLAR BEN KENAN ISTANBUL MECIDIYE KOYDE KALIYORUM ASLEN URFALIYAM YASIM 32 BOY 170 KILIM 60 ALET 20 LIK TIR CIDDI BI BERABERLIK REAL GORUSMEK ISTEYEN KIZLAR HANIMLAR KARISINA KOCA ARAYANLAR ARAYIN TANISALIM KONUSALIM AZGIN HANIMLAR KIZLAR MESAJ ATIN ARAYIN RAHATLAYIN GORUNTULU YE MUSAITTIM YUZ GORUNMEDEN KARSILIKLI YAGLI GURES YAPILIR NOTTTTTTTT LUTFEN PASIFLER ROPLAR GAYLAR VE KARISI HAKINDA SOHBET ETMEK ISTEYEN KOCALAR ARAMASIN YANLIZ REALCI KIZLAR VE HANIMLAR MESAJ DA ATABILIRSINIZ KARSILIKLI GUVEN SART TABIKI DE HADI BYYY BEKLIYORUMMMMM 05423676203 05423676203 KENAN ..........

    YanıtlaSil
  5. Selam ben murat yaş 35 yakışıklı cana yakın güler yüzlü hos sohbetli karizmatik sempatik biriyim.istanbul da oturuyorum beni taşıyabilecek bir bayanla tanışmak kaynaşma istiyorum bayanlar benimle uçmak ister misiniz pişman olmayacağınizdan emin olabilirsiniz.telefon 05356070516

    YanıtlaSil
  6. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun ben gerçekten seksi cok cok cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  8. K.maras Elbistan'dan murat ben yaş 36 dul biriyim elbistan li yarak isteyen bayanlar arasın numaram gizliye açık 0545 493 59 09

    YanıtlaSil
  9. PENİS BÜYÜTMEK İÇİN TIKLAYIN
    http://penisbuyutelim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Ankara dan bayanlar arasın 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  12. Ankara dan bayanlar arasın 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  13. 39 yas olgun ve dul bayanlarin cagrisini bekliyorum 05304415350

    YanıtlaSil
  14. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK ANKARADAYİM REALDE UYAR 7/24 musaitim 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  15. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  16. merhaba bayanlar arayın 05344774434

    YanıtlaSil
  17. Mrb bodrumdan hakan yaş 33 arzulu istekli gizliliğe önem veren bayanlar ile görüşebiliriz 0539 543 0534

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Bayanlar vandayım Evli,Dul,Bekar ve evli çiftlerle birlikte olurum.arayın.05344774434

    YanıtlaSil
  19. merhaba ben engin istanbul avrupa yakasıdan ateşli bayan arkadaş arıyorum 0554 125 42 82 ben 175 boy 70 kg 38 yaş esmer atletik biriyim 0JJG 1AJ GA TA yaş sınırım yoktur

    YanıtlaSil
  20. Merhaba bayanlar evli dul bekar bayanları bekliyorum Antalya
    numaram 05344774434

    YanıtlaSil
  21. selam bayanlar ben yılmaz istanbul avrupa yakasından arzulu ve ateşli bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 37 yaş esmer atletik biriyim ve yaş sınırım yoktur 0554 125 42 82 lütfen gay lar aramasın (0JJG 1AJ GA TA)

    YanıtlaSil
  22. Slm 34 yas kastamonu tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  23. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil
  24. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil